Hvordan bestiller jeg takeaway?
● For at bestille takeaway hos os, skal du benytte vores online bestillingsplatform. Du bestiller via det her link.
● Du er også velkommen til at ringe os op og bestille via telefonen: Østerbro: +45 311 911 90
Hvordan ved jeg, om min ordre er gået igennem?
● Hvis du har bestilt via vores hjemmeside, modtager du en kvittering på mail. I mailen står der hvad tid, din ordre er klar til afhentning, eller hvornår den bliver leveret.
● Hvis du har bestilt via telefonen, modtager du ikke en bekræftelse andetsteds.
Hvor lang tid går der, før min ordre er klar?
● Hvis du selv afhenter din ordre, er din ordre klar inden for 20 min.
● Hvis du har bestilt udbringning, går der 45-60 min. før du modtager din bestilling.
OBS.: Ved ekstraordinær travlhed kan det tage længere tid. Vi skal nok give dig besked, hvis din ordre er forsinket, enten telefonisk eller pr. mail.
Jeg er allergisk overfor visse fødevarer. Hvordan gør jeg jer opmærksom på dette, og kan I tilpasse maden til min allergi?
● Vi tager naturligvis højde for din allergi, og tilpasser dit måltid derefter, så vidt det er muligt.
● Når du bestiller, skal vi bede dig om at skrive i kommentarfeltet hvilken allergi, du har.
Jeg har modtaget min ordre, men der mangler noget – hvad gør jeg?
● Det beklager vi! Vi skal bede dig om at kontakte den restaurant, du har afgivet ordre hos. Så sender vi det, du mangler med det samme.
Østerbro: +45 311 911 90
Kan jeg bestille vegansk/vegetarisk mad?
● Ja, som udgangspunkt er alle vores retter vegetariske (på nær forretterne nr. 1, 2 og 4).
● Du kan nemt vælge at maden skal være vegansk, når du bestiller. Så udelader vi alt animalsk indhold i din ret, inklusive æg og fiskesovs.
Jeg har modtaget et gavekort. Hvordan bruger jeg det?
● Du kan enten indløse dit gavekort, ved at ringe os op og bestille, eller ved at møde fysisk op i en af vores restauranter (både hvis du vil bestille takeaway eller spise i restauranten).
● Det er desværre ikke muligt at indløse dit gavekort via vores hjemmeside endnu.
Skal jeg booke et bord inden jeg kommer?
● Hvis I er 1-7 personer, er det ikke nødvendigt at booke et bord i hverdagene. Vi anbefaler at I blot møder op, og så skal vi nok finde et bord til jer.
● Hvis I er 8 eller flere personer, anbefaler vi, at I booker et bord.
● I weekenden anbefaler vi også, at I booker bord, så vi er sikre på, at der er et ledigt bord klar til jer, når I kommer.
Du kan booke et bord via det her link.
Hvordan booker jeg et bord?
● Du kan kun booke bord via vores hjemmeside. Vi tager ikke imod bookinger via telefon, mail, Facebook eller andetsteds.
Du kan booke et bord via det her link.
Jeg skal booke bord til 8 personer eller flere, men kan ikke booke bord på hjemmesiden – hvad gør jeg?
● Du kan godt booke bord til større selskaber, dog ikke via hjemmesiden. Dette skyldes at det kræver mere omfattende planlægning for os, når vi får besøg af større selskaber i restauranten.
● Send en mail til kontakt@woowok.dk og beskriv kort hvor mange personer, I bliver og hvilket slags arrangement, der er tale om.
Jeg vil gerne ændre i min bordbooking – hvordan gør jeg det?
● Vi anbefaler, at du anullerer din bestilling og laver en ny:
● Åbn den bekræftelsesmail, du modtog, da du bookede bord.
● Du kan derefter lave en ny booking igennem linket “Annullér bestilling”.
Jeg ønsker at annullere min bordbooking – hvordan gør jeg det?
● Åbn den bekræftelsesmail, du modtog, da du bookede bord.
● Der er et link øverst til højre, hvor der står ”Annullér bestilling”
Jeg har booket bord, men har endnu ikke modtaget en bekræftelse – Hvad gør jeg?
● Der kan gå et par timer, før du modtager din bekræftelse, da vi godkender bordbookinger manuelt. Hvis det haster med at modtage bekræftelsen, kan du kontakte den restaurant, du har booket bord hos.
● Tjek eventuelt din spam-mappe, da bekræftelsesmailen godt kan ende der.
● Det kan være, du har skrevet din mailadresse forkert. I så fald, kan du sagtens lave en ny booking, og modtage en bekræftelse på ny.
Glemte sager
● Kontakt den restaurant, du har besøgt, og hør om de har fundet det glemte.
● Se kontaktoplysninger på vores restauranter her.
Hvad er jeres mest populære retter?
Vores mest solgte retter er følgende:
1. Nr. 19 - Kaeng Panang (cremet karry lavet på bl.a. nødder)
2. Nr. 9 - Phad Thai (stegte nudler)
3. Nr. 14 - Kaeng Phed (rød karry)
4. Nr. 13 - Kao Phad Kra Pow (wokret med ris)
5. Nr. 11 - Phad See Ew (wokret med nudler)
6. Nr. 18 - Kaeng Ka Ree (gul karry)
7. Kai Satay (Forret: Kyllingespyd med cremet peanutsauce)
8. Por Pia Thod (Forret: Sprøde, dybstegte forårsruller)
Se mere om retterne i vores menu – klik her for at menuen.
Er maden hjemmelavet hos WOOWOK ?
● Ja, alle retter er hjemmelavet fra bunden.
● Vi tilbereder selv vores kød, grøntsager, karry og forretter dagligt fra bunden.
Er maden hos WOOWOK Halal?
● Ja, alt mad og drikke hos WOOWOK er 100% halal
Tilbyder I catering til større arrangementer?
● Ja, det gør vi. Send en mail til kontakt@woowok.dk og beskriv kort hvad dit behov er. Så kontakter vi dig, for at høre lidt mere, så vi kan give dig den bedste mulige aftale.
Jeg ønsker at søge job hos WOOWOK – Hvem skal jeg kontakte?
● Du kan løbende se hvilke ledige stillinger, vi har her.
● Du skal også være velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning til jobs@woowok.dk. Beskriv kort hvilken afdeling, du ønsker job i, fortæl lidt om dig selv og hvor mange timer, du ønsker. Husk også at vedhæfte dit CV. Skriv ”Uopfordret ansøgning” i emnefeltet.
WOOWOK Østerbro LEVERER TIL:
2100 København Ø
2150 Nordhavn
2200 København N
2400 København NV
2700 Brønshøj
2720 Vanløse
2820 Gentofte
2900 Hellerup
1000-1499 København K
WOOWOK VALBY LEVERER TIL:
2000 Frederiksberg
2500 Valby
2650 Hvidovre
2610 Rødovre
2450 København SV
2300 København S
1500-1700 København V
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og spar 10% på alle fremtidige ordre.
© Copyright WooWok. All Rights Reserved